سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 11:27 صبح

درباره صرفه جویی در هزینه ارتودنسی

یکی از نگرانی هایی که هر فردی درباره ارتودنسی دارد را میتوان هزینه های بیشمار آن دانست.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که به چه شیوه ای میتوانید در هزینه های ارتودنسی صرفه جویی کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

از نکات مهم و آسان در کاهش هزینه درمان ارتودنسی و ارتقاء کیفیت نتیجه درمان، تحت نظر داشتن کودک از سن 7 سالگی با اولین معاینه ارتودنسی است. بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های دندانی فکی در سنین پایین قابل ارزیابی بوده و می توان در صورت صلاحدیدارتودنتیست با ارتودنسی زودهنگام  ضمن بهبود سریعتر مشکل در هزینه درمان نیز صرفه جویی نمود.

ارتودنسی پیشگیری به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است

بهترین بیمه های خدمات درمانی ارتودنسی

متاسفانه با هزینه های گزاف و گران قیمت خدمات درمانی خانواده ها توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند.یکی از راههایی که شما میتوانید از طریق بیمه های درمانی این هزینه ها را کاهش دهید .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مهم و موثر خواهد بود.

متاسفانه بیمه های خدمات درمانی ایران هنوز درمانهای ارتودنسی را جزء موارد تحت پوشش خود قرار نداده اند. با این وجود شما می توانید برای تهیه رادیوگرافی های ارتودنسی که در جلسه نخست معاینه درخواست می شوند از دفترچه بیمه خود استفاده نمایید.

ما هیچگونه قرارداد مستقیمی با بیمه های مختلف ارگانها نداریم. هرچند در صورت تمایل گواهی مبلغ درمان جهت ارائه به بیمه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 1:17 عصر

استفاده از ارتودنسی چگونه است؟

مشکلات بسیار زیادی دهان و دندان های هر فردی را تهدید میکند اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از ارتودنسی برای شما این امکان را فراهم میکند تا علاوه بر ایجاد محیطی زیبا تاثیرات بسیار خوبی را برای دهان خود به ارمغان بیاورید.
ارتودنسی موفق نیازمند همکاری بالایی از سوی بیمار بالاخص در مورد نوجوانان که به طور معمول همکاری ضعیفی دارند می باشد. از سویی، توانایی متخصص ارتودنسی در چکاپ مرتب بهداشت دهان بیمار محدود است. بررسی وضعیت دهانی به ویژه در بیماران معینی نظیر افراد معلول، کسانی که جراحی دهانی انجام داده اند، کودکان کم سن و سال و بیمارانی که دندانهای پوسیده و پرکرده زیادی قبل ازارتودنسی دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم موفقیت در حفظ بهداشت صحیح دهان سبب آسیب دندانی و متعاقبا” متاثر شدن درمان ارتودنسی می گردد.

دهانشویه کمک مؤثری برای بهداشت ارتودنسی در کنار مسواک و نخ دندان می باشد

تاثیر دهانشویه در بهداشت ارتودنسی

دهانشویه ها از ابزارهایی هستند که بسیار باید از آنها استفلاده کرد.مادر این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این ابزار ها میتواند برای بهداشت دهان شما بسیار مفید باشد پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

با وجود اینکه پایه بهداشت دهان بیمار ارتودنسی، مسواک زدن و کشیدن نخ دندان می باشد ولی دهانشویه نیز نقش کمکی مؤثری در تمیز نگهداشتن دندانها و لثه ایفا می کند. دهانشویه بهتر است روزی یکبار بعد از مسواک زدن و نخ کشیدن و پیش از خوابیدن صورت گیرد. به منظور ماندن و تآثیرگذاری اجزاء فعال دهانشویه روی دندانها بهتر است دست کم به مدت 30 دقیقه غذا یا آب خورده نشود.




ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 1:13 عصر

قیمت لوله پلی اتیلن

میخواهیم به خرید و فروش لوله های پلی اتیلن به عنوان یک تجارت بسیار بزرگ بپردازیم.پس باید ابتدا پیش از برداشتن هرگامی درباره این محصولات و قیما های آنها اطلاعات بسیار مفیدی را جمع آوری کنیم.پس ادامه این مطلب را از دسا ندهید.

لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی،دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارد .
استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع نفت و گاز سابقه ای طولانی دارد و در مقایسه با سایر لوله ها کمترین میزان تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری دارد.

 امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به رشد بوده و مدیران پروژه های اجرائی در اکثر مواقعلوله‌ پلی اتیلن را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند .استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری مدیران اجرایی بسیار موثر بوده است.

از این رو به دلیل ویژگی های لوله پلی اتیلن در اکثر پروژه های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود. علاوه بر این مجموعه روتن کار در تلاش است تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و برترین ماشین آلات همگام با استانداردهای بین المللی، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید نماید.

لوله پلی اتیلن و صنعت تولید انواع لوله پلی اتیلن و دیگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پیشرفت‌هایی در راستای بالاتر بردن کیفیت داشته است که خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای انواع دیگر لوله‌ها اعم از فولادی, چدنی, GRP و PVC مطرح نموده است.

 امروزه سیستم های لوله کشی پلی اتیلن (HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط لوله شهری، صنعتی، دریایی، حفاری، دفن زباله و کشاورزی به کار می روند. کاربرد مطلوب لوله‌های پلی اتیلن در موقعیت هایی چون سطح زمین، حالت مدفون، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است.

.با توجه به همه این موارد باید به شما این نکته رانیز یاد آوری کرد که لوله های پلی اتیلن در کاربرد های بسیار زیادی منجمله لوله پلی اتیلن تحت فشار، لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای دارند .

شرکت روتن کار به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آب و تجهیزات انتقال ، متناسب با فعالیت های مختلف و براساس کاربرد انواع مختلفی از لوله ها و اتصالات پلی اتیلن را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از طریق لینک های زیر درخواست های خود را مطرح نمایید.

قیمت اتصالات پلی اتیلن

فروش لوله پلی اتیلن چگونه انجام میشود؟

هر صنعتگر یا کشاورزی که قصد استفاده از لوله پلی اتیلن را دارد باید به این نکته توجه داشته باشد که قیمت لوله پلی اتیلن مورد نظر آن به چه میزان خواهد بود.

به همین منظور ما در این مطلب برای شما به بررسی قیمت اتصالات پلی اتیلن خواهیم پرداخت. لوله های پلی اتیلن از مواد pe40, pe63, pe80 و pe100 ساخته میشوند. به نسبت خلوص مواد اولیه تولید لوله، قیمت نهایی این لوله ها متفاوت هستند.

 منظور از خلوص مواد میزان ترکیب مواد اولیه با مواد ضایعاتی هست. مواد اولیه ضایعاتی از آسیاب کردن لوله های پلی اتیلن مصرف شده ساخته میشوند. لوله های پلی اتیلنی که با مواد ضایعاتی مثل گرانول یا کامپاند ساخته میشوند کاربردهای خاص خود را دارند..

 مثلا برای غلاف کابل های برق یا فیبر نوری استفاده میشوند. اما برای کاربردهای حساس و تحت فشار و یا پروژه ای که جوش پلی اتیلن در آن نیاز هست باید از لوله های با کیفیت بالا استفاده کرد. اغلب تولید کنندگان لوله پلی اتیلن از ضایعات خط تولید خودشان در لوله های تولیدی خود استفاده میکنند.


یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 6:46 عصر

درمان با استفاده از ارتودنسی

همانطور که همه ما میدانیم بدن انسانی دارای نواقص بسیار زیادی است که باید متناسب با هدف زندگی تغییراتی در آن ایجاد شود.یکی از شیوه هایی که به ایجاد این تغییرات کمک میکند را میتوان ارتودنسی و شیوه های درمانی با استفاده از ارتودنسی دانست.پس ادامه این مطلب را  از دست ندهید.حذف کامل و مرتب پلاک از اهمیت بالایی برخوردار است. تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که می توان با بکارگیری آنها خطرات و عوارض حین درمان ارتودنسی را به حداقل رساند. بدین ترتیب با برداشتن براکت ها، سطوح دندانهای شما در زیر براکت ها سالم و محکم به نظر خواهند رسید. درمان ارتودنسی موفق، ترکیبی از تلاش تیم درمانی ارتودنسی، بیمار و دندانپزشک خانوادگی می باشد

بهداشت نامناسب در حین ارتودنسی باعث پوسیدگی دندانها می گردد

بهداشت دهان در هنگام انجام ارتودنسی

رابطه بین بروز پوسیدگی و بهداشت دهان در جریان  ارتودنسی مورد مطالعه قرار گرفته است. در یک تحقیق، نحوه مسواک زدن آموزش داده شد و استفاده موضعی از سدیم فلوراید به طور مرتب طی دوره پژوهش، صورت گرفت. دوره میانگین درمان نوزده ماه بود. به صورت ماهانه، بهداشت دهان از طریق ثبت نسبی شاخص پلاک و شاخص لثه ارزیابی گردید. یافته ها حاکی از ارتباطی قاطع بین بهداشت دهان و بروز پوسیدگی بود.
در مواردی مانند تصویر روبرو عدم رعایت بهداشت در حین درمان ارتودنسی منجر به باقی ماندن جای براکت ها پس از برداشتن دستگاههای ثابت می گردد. خسارتی که جبران آن بسیار مشکل می باشد.


   ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 5:19 عصر

ویژگی های مهم سیم ارتودنسی

همانطور که میدانید هر ابزاری در دنیای ما دارای ویژگی های خرد و درشتی است که لازم است با آنها آشنا شویم تا بتوانیم به راحتی و به سادگی از این ابزار ها استفاده کنیم.به همین منظور ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را درباره سیم های ارتودنسی در نظر گرفته ایم که میتوانید با استفاده از آنها با ویژگی های این سیم ها آشنا شوید.

دندان‌ها در ابتدای دوره ارتودنسی کج و نامرتب است، بنابراین سیم متصل به بریس باید به اندازه‌ای منعطف باشد که بتواند پس از خم شدن یا تغییر شکل دادن به حالت اولیه برگردد. نیرویی که سیم را به حالت اولیه برمی‌گرداند همان نیرویی است که دندان‌ها را حرکت می‌دهد. سیم باید در عین فنری بودن نیروی ملایمی را به گونه‌ای وارد کند که براکت‌ها هنگامی کهمتخصص ارتودنسی آن‌ها را از طریق سیم به هم متصل می‌کند، از جا درنیایند. 

سیم باید در عین فنری بودن نیروی ملایمی را به گونه‌ای وارد کند که براکت‌ها هنگامی که متخصص ارتودنسی آن‌ها را از طریق سیم به هم متصل می‌کند، از جا درنیایند

انواع سیم ارتودنسی را بشناسیم

سیم یا وایر متصل به بریس ارتودنسی از آن رو شکل قوسی دارد که دندان‌های بالا و پایین هر کدام قوس خاصی را تشکیل می‌دهد. این سیم قوسی شکل مانند موتوری توسط اورینگ یا لیگاچورهای فلزی روی براکت ها قرارگرفته و دندان‌ها را هدایت و جابجا می‌کند. در واقع بریس بدون سیم بی‌فایده است و دندان‌ها را حتی یک صدم میلی‌متر هم حرکت نمی‌دهد. سیم ارتودنسی در اندازه‌های مختلف و از مواد متفاوت تهیه می‌شود




 

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ