سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 97 تیر 3 , ساعت 11:31 عصر

 دیوارپشت tv باچوب ترمو

 یکی از تغییرات کوچک و مقرون به صرفه که باعث تغییر و تحول بزرگ در فضای داخلی شما می شود، تغییر دیوار پشت تلویزیون می باشد. 

جایی که تلویزیون قرار میگیرد یکی از نقاطی است که در خانه ها به راحتی میتوان با زیبا سازی آن دکوری زیبا ایجاد کرد. یکی از راه های زیبا سازی اتاق تلویزیون این است که دیوار پشت تلویزیون خود را به گونه ای طراحی کنید که کاملا با دکور خانه همخوانی داشته باشد و برای اینکار پیشنهاد میکنیم چوب ترمو ها را به صورت عمودی روی دیوار پشت تلویزیون نصب کنید نوری تک رنگ روی آن بیندازید. نقطه ای کانونی ایجاد میشودکه چشم هر بیننده ای را نوازش میکند.

روشویی ترموودی

با استفاده از کابینت های ترموودی یک هماهنگی و هارمونی زیبا و خاص در سرویس بهداشتی رقم بزنید و دکوراسیون آن قسمت از منزل خود را متحول سازید.

برای داشتن سرویس بهداشتی کاملا خاص و منحصر به فرد میتوانید از روشویی های ترموودی استفاده کنید. این نگرانی را نیز کنار بگذارید که چوب ها خراب میشوند زیرا ترموود در برابر رطوبت بسیار مقاوم است بنابراین برای داشتن چنین فضای خاصی شتاب کنید.

ترموود

چوب ترمو

چوب نمای ساختمان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ